torsdag 12 mars 2009

Köpte..

en svindyr kavaj häromhelgen av märket Filippa-K. Fast om man jämför med en tjejkompis nya moccajacka i pris/kvadratcentimeter så var den inte så dyr. I dag fick kavajen göra premiär. Jag var på ett frukostmingel på Scandic Anglais och tänkte göra succé med min nya mörkgråa stekarkavaj, semi-mörka acne-jeans och ett par svarta hippa kängor.

Gled insläntrandes in i hotellbaren och skyndade (utan att det syntes att jag var stressad) mig uppför trappan till mingellokalen. Kände mig hur fräsch som helst och kavajen smet runt min kropp lika perfekt som en schoolgirl-outfit gör på Hayden Panettiere. Sweet. Med rösterna av Right Said Fred i mitt sjuka huvud tittade jag mig omkring på de 60 övriga gästerna. Hmm Filippa K och Acne måste ju ha haft gratis utdelning nere i hotellbaren innan. Orginell var inte mitt middlename just då. Jag säger som Arnold:

I haaaave beeeen cloooned

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! They ARE trying to clone us!

Anonym sa...

Hahah men du ä int bitter!
Utgång snart Viksten!