onsdag 4 mars 2009

Festival

Läste på norran.se att några artister är klara till Skellefteåfestivalen (Eller stadsfesten heter den nog numera)

Tomas Ledin
Ace of Base
Salem Al Fakir
Bullet

Lite kommentarer: Tomas Ledin, vilken stänkare. I min vision så kommer möjligheternas torg att se ut som Wallmanstältet fast modell större och utan tak. Hur tänker jag nu? Jo, tänk er 10 000 vinpackade grogghaggor som sjunger med i "ÅoåååoÅååå Å o ååååÅÅ mmmm den flickan hon gör allt för att göra mig lycklig". Plus en ölpackad 32-åring (Läs Roger Whore) då...

Ace of Base- Why not. Tror inte jag ska stå längst fram på den här konserten.

De andra 2 namnen är jag för gammal för att veta nåt om, men det är väl nån modern musik...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Faith no more ska återförenas, så spara dina krafter till den holmgången!

Frillan sa...

Jag ska snart uppdatera dig med lite modern musik! När åker vi till göteborg??