fredag 13 mars 2009

Hostmania 2009

Har haft en envis hosta som har vägrat att försvinna. En arbetskollega tyckte lite synd om mig och gav mig en flaska väldigt stark hostmedicin som tydligen innehåller morfin. Det råkade jag glömma bort när jag var hos en kompis och drack rödvin till en hockeymatch på TV. (kultiverat med rödvin till hockeymatch). Plötsligt såg jag världen som en pundare ser den under sina bästa nedåttjackrus. Det var inte alls behagligt kan jag meddela. Jag somnade dock mycket snabbare än vad jag brukar göra. Idag är hostan nästan helt försvunnen så det var värt det iaf!

4 kommentarer:

Johan Lisa Frans Malte sa...

Vem langade cocilanan? Behöver jag med!!! Jag råkade oxå glömma att jag tagit den fast då var jag typ 16 och hade smygdruckit och det var inte det lättaste att förklara hemma när jag hade nära-döden-upplevelse...

Roger Whore sa...

Har haft en stor flaska ståendes på mitt skrivbord. Some good shit!

Anonym sa...

coolt!

Johan Lisa Frans Malte sa...

Hittade en länk du säkert gillar!

http://www.weine.se/default.asp?p=blogg&pId=153

/Johan